Vitaminer och Mineraler i rätt mix -Ett paket sammansatt för att ge dig optimalt upptag och resultat. 1 Laddad, 1 Livlig
plus att du får ett 30-portionspack gratis. Perfekt för resan eller för att ge bort som present!
1390 kr Det ursprungliga priset var: 1390 kr.1290 krDet nuvarande priset är: 1290 kr. / månad för 3 månad
Sammansatt för att ge dig optimalt upptag och resultat.
Högdoserat och lättupptagligt.
INGA KONSERVERINGSMEDEL ALLS
Klicka på respektive produkt för mer detaljerad information.
Fri frakt inom Sverige!
Du kan avbryta när du vill. Om prenumerationen bryts före tre leveranser tilläggsdebiteras 30-portionspacket.
Endast inloggade kunder som har köpt denna produkt får lämna en recension.

Vitaminer, mineraler och aminosyror i rätt mix. Ett paket sammansatt för att ge dig optimalt upptag och resultat. 1 Laddad, 1 Livlig för 30 portioner.

Ett storpack för dig som återförsäljare.

Månadsprenumeration på 3 st Livlig, 3 st Laddad och 3 st ArcticMed Omega-3 Premium. Prenumerationspriset gäller för en 6-månadersprenumeration, det ger dig god verkningsgrad att regelbundet använda ett väl sammansatt komplex med mineraler och fettsyror.

Vitaminer och mineraler i rätt mix - tillsammans med de bästa fettsyror vi kunnat hitta. Detta är paketet för dig som inte kompromissar med din kropps behov. Paketet är avsett för dig som vill bygga

Månadsprenumeration på 3 st Livlig och 3 st Laddad. 6-månadersprenumeration vilket är en period som ger god verkningsgrad av att du regelbundet använder ett väl sammansatt komplex med mineraler och fettsyror.

Vitaminer och Mineraler i rätt mix -Ett paket sammansatt för att ge dig optimalt upptag och resultat. 1 Laddad, 1 Livlig
Mia (verifierad ägare) –
Laddad & Livlig har verkligen gjort skillnad i min vardag!
Jag har inga eftermiddags-dippar utan håller jämn energi hela dagen. Humör, sömn och ork – allt har förbättrats och jag är bara så glad 😊
Anonym (verifierad ägare) –
Sömnen har blivit bättre
Ann-Sofi L. (verifierad ägare) –
Har precis börjat, använt dessa produkter några veckor. Börjar dagen med en shake och kanske inbillar mig men tycker det känns bra i kroppen. Än kan det ju inte bli resultat men bara vetskapen att det på sikt gör stor nytta känns bra. Ser fram emot när det gått några månader för att då se hur det känns.